morkusovic česneky

morkusovic česneky

sobota 16. července 2011

cukeťáčci...

Krásné slunné sobotní,... už odpoledne,
obrovské poděkování Vám všem za krásné komentáře i maily, které mi posíláte. Moc si toho vážím a ani nevíte jak mě to dobíjí, neb teď toho mám hrooozně moc,  času málo...a energie čím dál méně...

Včera večer jsem jako obvykle, prolezla své oblíbené blogy a u Evičky http://kouzlodomova.blogspot.com/ jsem narazila na naprosto skvělý recept, který jsme hned dnes vyzkoušeli. Máme vlastní zásoby cuket a už nevím co za recepty vymyslet a tento "Bramboráčky" z cuket mě dostal.
Mohu všem jen a jen doporučit, naše 2letá Vanesska mlaskala jak divá a Míša (12) který mimochodem nejí nijak tepelně upravenou zeleninu, cukeťáci do něj jen padaly...o manželovi ani nemluvím...chi chi chi
Tímto Evičce moc děkuji za skvělý tip....
K cukeťáčkům jsem naložila kuřecí maso a jen "opráskla" a nesmí chybět okurkový salát z vlastních okurkových zásob.
Recept na cukeťáčky
3hrnky nastrouhané oloupané cukety, 1hrnek strouhanky, 1hrnek hl. mouky, 3 vejce, 4stroužky česneku, 1lžička soli, 1/2 lžičky ml. pepře a 2 polévkové lžíce majoránky- dobře promíchat a usmažit.




                                                    .....dobrou chuť.....

6 komentářů:

  1. Tak to dopadlo jako u nás..Honza měl boule za ušima a Naty to taky moc chutnalo :-). jsem ráda, že jsem kápla do noty.... Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi moc moc děkujiiii, byly vážně úúúúžasné, manžel naznal, že jsou lepší jak z brambor, krááásný večer pa pááá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Bramboráky cukeťáky mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko, protoze mam cukety doma, tak uz vim co bude k veceri :o) Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Káti doporučuji, jsou opravdu úúúžasný, udělejte malé ať jsou krásně propečené...dobrou chuť Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanko zlatá, zdravím!!!!! Jsem ráda, že máš blog, budu stále nakukovat, co nového se děje u Tebe. Hned si Tě ukládám. Trošku jsem se rozkoukala, velikou obrovskou poklonu skládám, co jste na domku udělali za práci...krásný domov!!! S duší!!! A také chválím retro medvídky, jsou rozkošní.
    Jinak na výšivky myslím, jen stále čekám na bílou stuhu.

    Zuzanko, pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat