morkusovic česneky

morkusovic česneky

pondělí 9. ledna 2012

Slunný den

Krásný den Vám všem,
u nás po sněhu ani památky, ale hurááááá konečně neprší i ten vítr není tak hrozný. Krásně svítí sluníčko a to já vždy vezmu foťák a fotím, ale je to celkem fuška, aby to na fotce vypadalo jako v reálu.
Tu je pár dnešních sluných střípků.






Krásný den Vám všem Zuzka morkusovic

13 komentářů:

  1. Opravdu krásný sluný den.Taky tu máme jarní počasí, ale takhle krásný den ne. Fotky jsou krásné,prosluněné. Hodně sluníčkových dní přeje Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky když vidím tvoje fotky, tak mám chuť si sbalit kufřík a odstěhovat se k vám :-). Paráda ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krása,a to sluníčko,taky bych byla ráda kdyby i u nás na chvilku vykouklo:-(Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Evík mi to bere z úst, protože mě napadlo to samé, hned při první fotočce. Ovšm na to množství "vtíralek" by to chtělo "Grand Hotel":-D,aby se k vám všichny vešly.

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, už aby k nám ta ošklivá zima konečně pustila jaro :) Já se ho nemůžu dočkat a myslím, že nejsem sama :)

    OdpovědětVymazat
  6. Es sind wunderschöne Fotos und bei dir sieht es sehr einladend aus. Sehr schön gemacht, großes Lob! Nik

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlas s Evíkem, už balím kufry. Jaká že je to adresa?

    OdpovědětVymazat
  8. Marci, Lezarts já adresu znám, tak balíme a jedem :-D :-D klidně budu bydlet v aťasu :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Máme jeden pokoj volný, než se tam přesune Vani....chi chi
    pa páááá kočenky moje
    Evíku doufám, že Tě u nás brzo uvidím.

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu nádhera taky bych se chtěla dopracovat k něčemu podobnému.Zatím mi to jde pomalu, schází mi nadšení druhé polovičky pro to samé.Tak nakukuji aspoń k Vám.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné, som rada, že som Vás objavila.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná ložnice, máme podobně velké prostory, a já myslela, že se s tím nedá nic dělat a vy jste vykouzlila nádherný pokoj.

    OdpovědětVymazat