morkusovic česneky

morkusovic česneky

středa 25. července 2012

slunečnice

   Krásný upršený den přeji,
včera jsem od své dlouholeté kamarádky dostala velkou kytici slunečnic, ví že je miluju tak mi každoročně takto dělá radost, no nejsou nádherné???





Letos prvně mám i vlastní, no tedy..., zaseli mi je ptáčci které jsme tu celou zimu poctivě krmili, slunečnice nám pak ve štěrku po dvoře rašily snad všude. Jedna mi bez mého přičinění díky ptáčkům vyrostla v truhlíku, má více jak metr a dnes konečně rozkvelta. Další jsem si zasadila do zahrady,  ty už už se chystají rozkvést, ale ta výška skoro 2m, jsou obrovské.














krásný den a snad už se dočkáme nějakého letního počasí Zuzka morkusovic

7 komentářů:

  1. Zuzko,
    máš nádhernou zahradu - clematis,hortenzie,levanduli .......
    krása!!!!Hezké léto! Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, jak vše pěkně kvete! A slunečnice... těch bude potřeba. Jsou jak sluníčko a dnes hlásili propršený víkend :-( Tak ať dělají dlouho radost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. u tebe je všechno překrásné :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzko, slunecnice jsou i me oblibene kvetiny. A mate to doma cim dal hezci. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Slunečnice jsou opravdu nádherné,jako celá tvoje zahrádka.Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzko, děkuji Vám za melounový komentář. Po dlouhé době jsem k Vám na blog opět nakoukl a s uznáním posílám velkou pochvalu Vaší zahrádce. Je to u Vás opravdu moc, moc, moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Zuzko, opět krása, jak jinak - slunečnice taky miluju!!! a vidím osázený onen záhonek :-D Paráda!!!!
    Krásnou druhou půlku léta ♥♥♥
    Dana

    OdpovědětVymazat