morkusovic česneky

morkusovic česneky

neděle 2. prosince 2012

advent je tu

Všechny Vás moc a moc zdravím,

PROSÍM POZOR !!!!  DŮLEŽITÉ  !!!!!
Od úterý 4.12. do čtvrtka 6.12. budu se svou keramikou v Moravských Budějovicích v Zámecké konírně a to, od 9-17h      "JSTE SRDEČNĚ ZVÁNI"

tzn. že v u mě v aťasu od 3.12- 6.12. nic nebude!!!
Kdo má zájem mou keramiku či mě...chi chi, spatřit osobně, udělat si radost, je to tedy možné v Moravských Budějovicích od 4.12-6.12. vždy od 9-17h od 7.12. opět u mě v aťasu.
Zajímá Vás něco? pište na morkusova.zuzana@seznam.cz



Nyní srdečně zvu na vánoční prohlídku u nás venku, nesmí už po šesté, chybět velký keramický betlém, který je každý rok trošku jiný. Betlém je po celý advent přístupný pro veřejnost, tudíž i pro Vás. Dnes večer se vše rozsvítí, moc se těším, vánoce mám moc ráda.









 
 







 
                                          Krásný poklidný advent Vaše

9 komentářů:

  1. Máš překrásné dekorace, nemůžu od fotek oči odtrhnout.
    Škoda, že v MB nejsi i o víkendu, hned bych se tam rozjela, ale v týdnu je to neuskutečnitelné :=(

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, nádhera,........ tvůj betlém je překrásný, škoda, že je to k tobě tak daleko, určitě bych přišla ........... přeju ti krásnou a pohodovou "první" adventní neděli ...Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné dekorace, z kterých dýchá radost a pohoda. Přeji krásný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tak,i ja mam daleko,ale jsem unesena,jak mas vse i na zahrade prekrasne a utulne nazdobeno na zimu a Vanoce.

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem vše na vlastní oči,opravdu náááádhera a všem doporučuji to vidět.Ještě že Vás mám tak blízko....

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, moc krásné ... pohodička a útulno. Jen by mě zajímalo, zda v letní kuchyni necháváš vše tak jak je po celou zimu?
    Hezký advent i tobě ... a škoda, že jsi tak daleko.
    Papa Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzanko, krásná zákoutí!!! Krásný adventní čas :-) J.

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzko, moc příjemně a útulně je u Tebe, do MB to mám opravdu daleko, hodně úspěchů a klidný a pohodový advent,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Krása, ako vždy! Tak rada sa u Vas "prechádzam", je to taký malý únik z reality, ďakujem!

    OdpovědětVymazat