morkusovic česneky

morkusovic česneky

čtvrtek 17. října 2013

....v plném proudu

   Všechny Vás moc zdravím,
dnes jsem v rádiu zaslechla, že jsou vánoce už za 10 týdnů, ani jsem nekontrolovala, či je to pravda, ale docela jsem se vyděsila, COŽE uuuuž.....
   Dílna je nacpaná k prasknutí keramickými výtvory, zakopávám o desky doslova všude... hlavu mám plnou nápadů, ale ten čas a ruce jen jedny, občas si říkám, že by si hodil můj klon...chi chi
  Jako každoročně, tedy stále, i letos je hromada novinek a jedny už můžu představit teď. Samo, měl by někdo zájem, či byl zvědavý, stačí písnout na můj mail, který je hned vpravo nahoře, velice ráda vše potřebné sdělím, či Vám přepošlu kompletní nabídku. Tak konec řečem, vítejte....














 
 Co nevidět nafotím další novinky, jak jsem psala, je plná dílna. Mějte se krásně Vaše

16 komentářů:

  1. Zuzanko,uz ti konecne musim napsat mail,mam uz dyl v hlave napady,ktere by jsi me mohla urcite splnit.Betlem v truhliku je nejen uzasny napad,ale vypada v tvem podani uzasne,ja proste betlemy miluji.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzka, to je taká nádhera. Chcela by som asi všetko, nie asi, určite všetko. Držím palce v ďalšom tvorení. Mate veľký talent.

    OdpovědětVymazat
  3. No jejda, toho je:-) Těším se na další nafocené kousky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sedím u Vašeho blogu už dva dny a nemohu se odtrhnout, bolí mě už sedinka a já se stále jen kochám a kochám.Máte skvělé nápady a ta Vaše zahrada.....fakt smekám....
    Bohutka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, Zuzko! Hlavně ty červené koule, ty jsou parádní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanko, no mám teď starosti! :) Jeden balík mám u Vás objednaný a já už pokukuji po zapichovátkách stromečkách s hvězdičkami... a ano - ty červené koule!! No, tak zas příště :) Zatím se budu těšit na balík a samozřejmě na Vaše další novinky! :) Mějte krásný čas! Jola

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný výrobky,pokoukáníčko jedna radost.Určitě brzy přijedu,vrátím časopisy a naberu inspiraci.
    Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzanko, krásné novinky... moc pěkné drobnůstky na stromek - bruslička je super!
    Pa a hezký tvořivý víkend ... Maru

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne ozdoby na stromček. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzi, nádhera ...... moc krásně jsem se vánočně naladila .... Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Zuzanko, prostě Vánočně Boží Zboží. Čertíci tleskají.

    OdpovědětVymazat
  12. Zuzanko tvoje novinky sú nádherné, najviac ma zaujal betlehem. Ak nájdeš firmu, ktorá robí klony, tak mi dohoď kontakt, tiež by som potrebovala aspoň jeden. Hlava chrlí, ruky nestíhajú, zdielam s tebou rovnaké pocity. Maj sa fajn. Renata

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzí, Ty jedeš! :-O Jsi neskutečná šikulka!!! Už se mooc těším na Tvé Vánoční dekorování .-)

    OdpovědětVymazat