morkusovic česneky

morkusovic česneky

neděle 10. května 2015

projekt DÍLNA- díl 1.

   Moc Vás zdravím,
děkuji za milé komentáře k naší zahradě, ano tulipány si letos daly na čas, kvetou až teď.
   V únoru, kdy jsem se vrátila z nemocnice domů, bylo naprosto jasné, že budu na několik měsíců bez pravé ruky, tak mohla vypuknout plánovaná přestavba mé dílny, tedy demolice. Manžel, před kterým hluboce smekám, celou dílnu sám zboural a odvozil na kotoučích 16 tun suti. Nu a jak to probíhá? Všechno od začátku (beton, kanalizace, voda, rozvody, aj.... Teď už se staví dřevostavba, našla jsem velmi šikovného pána z Mladé Boleslavi,
   Podívejte se sami.....


















5 komentářů:

  1. Páni, manžel je opravdu šikovný - dílna bude parádní...!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, sice budování houby rozumím, ale stavba zatím vypadá moc pěkně :) Tak ať se práce daří a v pohodě pokračuje tak jak má a brzo je dílna hotová :) Přeji krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi,
    šikovní řemeslníci se vždycky hodí!
    A shodou okolností také pocházím z Mladé Boleslavi ;-)
    V novém ateliéru budou vznikat pod tvýma rukama určitě nádherné keramické kousky :-)
    Tak ať je brzy hotovo!

    OdpovědětVymazat
  4. Suprová dílna. Před pár lety jsem stavěl něco podobného, když jsem se rozhodl živit strojírenstvím a zámečnictvím. Vedle dílny jsem ještě připravil skládek na materiál a koupil dva paleťáky na převoz materiálu přímo do dílny a pak hotových výrobků z dílny. A zatím se daří, takže si asi můžu gratulovat? :) Ať se vám daří v práci! :)

    OdpovědětVymazat