morkusovic česneky

morkusovic česneky

sobota 29. srpna 2015

DIY neb jak na "starou" zeď

   Všechny Vás moc a moc zdravím a děkuji za krásné komentáře, jste zlatíčka......
je to už déle co přemýšlím jak na staře vypadající zeď, Janička tu už návod dle sebe dala, já se pokusila o podrobnější postup, třeba též někdo využije. Nejdříve je zapotřebí psychická příprava a hlavně to odhodlání....
   Naše původní barva, byla béžová, v koutech působila tmavší a byla už pěkně za těch 9 let použitá.
Malým válečkem jsem nanesla "odfláknutý" nátěr bílou barvou a nechala do druhého dne zaschnout.


Dále jsem potřebovala:
houbu, misku s barvou (šedou) a kbelík s vodou.
Houbu jsem jemně namočila do třetího odstínu (šedá) a doslova rozmatlala po stěně

poté jsem barvu rozetřela mokrou houbou do ztracena a někde jsem barvu vymyla až na původní béžovou.
 tu je mokrý stav po umytí










  .... mějte se krásně a užívejte poslední prázdninové dny

3 komentáře:

  1. Zuzi, tak toto vyzerá naozaj dobre. Neviem, či by som mala odvahu takto naostro skúšať, ale Tebe sa to podarilo na 100%. Andrea

    OdpovědětVymazat