morkusovic česneky

morkusovic česneky

sobota 17. října 2015

"mazlíci"

   Krásný sobotní večer Vám všem,
dnes bylo tak nádherné podzimní počasí, po týdnu přestalo pršet, hurá. Konečně jsem se dostala k úklidu na zahradě, ostříhání zmrzlých truhlíků, uklizení kal a vyndání mečíků ze země. Manžel posekal, zryl mi nový záhon, který jsem hned osadila novými rostlinami a zasadila do zeleninové části nové jahody, poněvač ty stávající letošní vedra nepřežila.
   Nu a abych se dostala k těm mazlíkům, ryze domácí výroba, já přispěla keramickými doplňky..... dnes jsme se nasmáli, pač každý v nich viděl něco jiného, jednou foxlíka, mickey mause, jeden je tak nakloněný jako kdyby říkal "hoooď mi tenisák",,,, jsou to morkusovic mazlíci, nebo tedy srnečci a vy uvidíte koho uvidíte......mějte se všichni fajn









5 komentářů:

  1. Zuzka to sú krásne stvorenia... obdivujem Vaše nekonečné nápady :-) Danka.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, mazlíci jsou úžasní. Připomněla jsi mi kaly, musím je zítra taky vytáhnout ze země.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Zuzí, ti jsou božíííí!
    Ty keramické doplňky nemají chybu. Nádhera!
    papa a opatruj se,
    M.

    OdpovědětVymazat