morkusovic česneky

morkusovic česneky

pondělí 16. listopadu 2015

morkusovic keramičení

   Všechny Vás moc a moc zdravím,
v poslední době mi připadá, že je čas i počasí proti mě, nějak nestíhám.... Keramičím o sto šest, dílna je nacpaná novinkami pro letošní rok, tak i stálicemi, které jsou u Vás stále oblíbené,
   Dnes bylo krásně a já konečně stihla udělat letošní truhlíky a také je stihla vyfotit, když jsem byla v tom focení pobíhala jsem po dvoře, tam a zpět, abych vše naaranžovala, nafotila, než byla úplná tma, pak jsem zapálila svíčky a nafotila ve tmě. Srdečně zvu také na vánoční jarmark, který je už co nevidět.
















4 komentáře:

  1. Truhlíky jsou nádherné..jeden hezčí než druhý..krása! Škoda, že jsi tak daleko..určitě bych zavítala na jarmark..Krásné dny! Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je krása, nádhera úplná! A úžasná fotka je s tou mickou za oknem, ta se povedla! Krásný večer, Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Proč nejsi blíž???
    Nádhera, Zuzí♥

    OdpovědětVymazat
  4. No to je nádhera...ty domečky. ..přeji krásný den a díky za inspiraci.Petra

    OdpovědětVymazat