morkusovic česneky

morkusovic česneky

čtvrtek 21. ledna 2016

u nás

   Všechny Vás moc a moc zdravím a z celého srdce děkuji jak za přání tak i za skvělé rady,
stehy mám venku a jizva se díky Vám krásně hojí, ještě jednou dííííky, jste zlatíčka.
Dneska ráno jsem měla lehce nervy v kýblu, nějak to na mě dolehlo, s jednou rukou, se obléct, mi dnes prostě nešlo, ještě, že mám malou pomocnici, která mě i ráno hrozně pobavila:
Ráno když koukla ven, kříčí "venku je kupa sněhu" nu abych to uvedla na správou míru, máme jen poprašek, jenže ač Vani bude na jaře už 7, sníh "viděla" nebo zažila v 1,5roce v kočárku a od té doby u nás sníh žádný nebyl, jen námrazy, tak i ten poprašek má za kupu sněhu a s takovou radostí letěla do školy...mějte se fajn












7 komentářů:

  1. Zuzi, u nás sněhu mraky! A přeji brzké uzdravení. Ať ruka co nejdřív slouží jak má! paaa

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjda, také přeji, ať jste brzy zase 100%fit s rukou:-) Jinak u vás opět krásné, útulné, milé, příjemné...:-)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi, je fajn, že se rameno hojí.
    a ta kartotéka na časopisy je parádní. Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, u vás by som sa schúlila do kresla s knižkou a cítila sa v interiéri úžasne pokojne.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi, hlavně Ti přeji brzké zotavení. U nás je sněhu až až, ale už jsme dobobovali. Holky mají kašel a teplotu. Měj se hezky :-) a užívejte si zimy. Ahoj, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi přeji brzké uzdravení, ať se rameno dobře zhojí a operace byla opravdu poslední!
    Krásně je u Vás doma, moc krásně ♥♥♥
    U nás sněhová nadílka jako blázen, raduje se nejenom Nynouš ale i psi :)) Já se raduju jenom, když jsem doma, když mám sednout do auta tak mě obestírají mrákoty :)))) jsem řidič naprd :))
    Krásný den přeji, Renča

    OdpovědětVymazat